Consultanta/Consiliere in afaceri

Pentru rezultate vizibile este necesară o perioadă de consultanță/consiliere cuprinsă între 3 luni și un an, în funcție de planul de lucru stabilit împreună.
Frecvența ședințelor va fi cuprinsă între 1-3 ședințe/săptămână având în vedere nevoile persoanei solicitante.
O ședință de consultanță/consiliere durează 50 de minute. Se pot face și două ședințe consecutiv fără pauză între ele în aceeași zi - doar la cerere.
Costul/ședință îl voi stabili în funcție de perioadă și frecvență.

 

Nevoi

Nevoile pentru care orice manager sau proprietar de afacere ar trebui să apeleze la consultanță/consiliere, sunt diverse și diferite în funcție de structura psihică pe care o are și de obiectul de activitate desfășurat, dar acestea se pot enumera astfel:

  • este momentul oportun pentru un program de dezvoltare personală;
  • se dorește o evaluare a personalității;
  • se dorește o evaluare a abilităților și competențelor de leadership și management ale persoanei solicitante sau ale unor persoane din echipă;
  • sunt probleme în relațiile interpersonale;
  • a apărut eșecul în îndeplinirea obiectivelor profesionale;
  • nereușita este prezentă în formarea și conducerea unei echipe de înaltă performanță;
  • există incapacitate de schimbare sau de adaptare la schimbare în timpul unei tranziții;
  • există o lipsă a oportunităților de dezvoltare continuă;
  • persoana solicitantă prezintă incapacitate de a oferi feedback;
  • persoana solicitantă simte că are o lipsă de sprijin pentru a încuraja și susține schimbarea și dezvoltarea organizației;
  • este momentul pentru rebranduirea propriei afaceri;
  • este momentul către reorientarea spre o altă/nouă afacere;

sau au apărut schimbări în mediul organizațional, familial și social care afectează atât viața personală cât și cea profesională

Beneficii

Beneficiile unui astfel de program sunt:

  • cunoașterea și întelegerea propriei persoane și a organizaței astfel încât persoana solicitantă să devină mai flexibilă și mai adaptabilă;
  • depășirea barierelor și rezistenței la schimbare;
  • recunoașterea unor trăsături care anterior erau atuuri și care au devenit în prezent piedici;
  • recunoașterea și gestionarea eficientă a stresului;
  • schimbarea stilului interpersonal, de exemplu trecerea de la un stil competitiv la unul colaborativ;
  • crearea unor relații bazate pe încredere atât cu clienții, cât si cu oamenii din propria echipă;
  • dobândirea unor aptitudini de comunicare avansate: maximizarea interacțiunilor verbale și nonverbale, ascultarea, furnizarea feedbeak-ului, înțelegerea, anticiparea și adaptarea tiparelor de comunicare;
  • optimizarea modului de fixare a obiectivelor, de stabilire a priorităților și de un bun management al timpului;
  • formarea și îmbunătățirea aptitudinilor de planificare, delegare, negociere, rezolvarea problemelor;

sau orientarea actuală, a persoanei solicitante, este întreptată către rezultate excelente, performanță, succes și mărirea portofoliului de clienți

Write a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *